V današnjih profesionalnih košarkarskih ligah ekipe, ki igrajo doma, običajno nosijo svetlejše uniforme kot gostujoče ekipe.Od  sezone 2017–18 je liga NBA odpravila razliko med določenimi “domačimi” in “gostujočimi” uniformami. Domača ekipa lahko zdaj nosi katero koli barvo uniforme, ki jo izbere, nasprotnik pa lahko nosi katero koli barvo, ki je v zadostnem kontrastu z izbiro domače ekipe.

ligi NBA morajo košarkarske kratke hlače segati vsaj 1 centimeter nad kolena,  majic pa  ni mogoče nositi pod dresom – vendar so dovoljene v ameriški  univerzitetni košarki . Nekatera moštva NBA in  WNBA  so dovolila, da so logotipi sponzorjev prikazani na njihovih uniformah.

Material

Uniforme so izdelane iz  materiala , ki absorbira znoj in zagotavlja njegovo hitrejše izhlapevanje.So produkt štiriletne raziskave profesionalnih košarkarjev, ki so prepoznali potrebo po manj šivih, lažji teži ter hitrejšem sušenju in ohlajanju svojih dresov.

Začenši s  sezono NBA 2017–18 je  Nike Inc.  postal proizvajalec uniform in oblačil za  Nacionalno košarkarsko zvezo  (NBA). Nike swoosh se je prvič v zgodovini lige pojavil na sprednji desni rami igralskih uniform. Julija 2020 sta NBA in  Jordan Brand  objavila, da bo vseh 30 ekip imelo logotip »Jumpman« na sprednjem desnem ramenu Statement dresov, ki se bodo nosili med velikimi tekmami ali tekmovanji, in na levi nogi kratkih hlač od  sezone 2020–21 . Charlotte  Hornets  je bila edina ekipa, ki je imela logotip “Jumpman” pred to objavo zaradi  lastništva Michaela Jordana .

Zaradi običajnega v več nogometnih ligah po svetu in avstralskih športih je NBA objavila, da lahko ekipe prodajo eno sponzorstvo, ki bo prikazano čez sprednjo levo ramo igralskih uniform.

Naslednji seznam označuje sponzorja za vsako od 30 ekip v ligi NBA